keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Stundars




Olin tiistaina Stundarsissa mun veljen kaa . Koska meitä on vaan jotain 30 oppilasta koko koulussa niin mentiin tietysti koko koulun kanssa.

 Siellä oli kivaa koska siellä oli kaikki vanhan aikasta ja mä tykkään vanhan aikasista kodeista ja esineistä.
Siellä oli oikeita lampaita, puusta tehty lehmä, possu ja hevonen ja kaikkee muuta kivaa.

 Me nelos luokka, eli siis minä ja mun kolme kaveria kuljettiin siellä kolmiste, ku meillä on nelosella vaan neljä oppilasta. Ostin kaks tikkarii, yhen keskikokosen ja toisen pienen. Ostin myös jäätelön. Siellä oli puuseppä ja jotain muuta kivaa. Me oltiin eka tunti koulus ja sitte me lähdettiin. Me neloset oltiin vierekkäin bussissa niinku me sovittiin.

Lopuks me mentiin siinä vieressä olevaan pieneen leikki puistoon. Siellä oli karuselli, joku ihme hökkerö, liukumäki ja joku ihme keinu. Noin kaheksan oli siinä karusellis ja yks kuutos luokkalainen anto vauhtii. Se oli kivaa. Sitte me tultiin koululle ja oltiin pihalla siihen asti että seuraava tunti alko. Sitte loppu koulupäivä oltiinkin puutöissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti