tiistai 11. kesäkuuta 2013

Kesälomalla



Ihanaa olla kesä lomalla!

 Kesäloma alko hyvin. Mä oon ollu jo uimassa kolmesti vaikka vesi onki mun mielestä tosi kylmää aluks, mut sitte ku on ollu hetken vedes nii tuntuu paljon lämpimämmältä.

 Mä meen keskivikkona mun kaverin luo yöks. Me suunniteltiin et ostetaan jotain hyväskää ja et me valvotaan. Se on tosi kiva vaikka menee seiskalle, mut ei sillä oo välii ainakaan mun mielestä. Mun mielestä on hassuu et se on mua pienempi ja mä oon kuitenki menos vasta vitoselle.

 Isi lupas et me mennään tänä kesänä powerparkiin! Eiks oo kivaa?!

 Mä oon huomannu et äiti kirjottaa enemmän ku mä tätä blogii ja sit se kirjottaa pitempii juttui ja mä tälläsii noin kaheksan rivisii.

                                                   heheheee. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti